Partyhelg



Helgen har varit en partyhelg, jag o baby har festat både fredag och lördag.

I fredags åkte vi och handlade, sen grillade vi på altanen här hemma och drack lite. Vi hade inte tänkt att gå ut men det slutade med att vi knatade iväg mot stan till P där det va några stycken som festade. Sen bestämde vi oss att gå hem till mig o jimmy och spela kubb på gröna torget. Vi tog en sväng förbi eight ball på stan när vi gick mot bruket. Typ kl ett på natten spelade vi kubb och körde tjejerna mot killarna, alltså jag och T mot jimmy och P. Tyvärr vann jimmy och P, och faaan va nöjd jimmy blev, dedär levde/lever han gott på. 

I lördags va jag bakis som fan. Jimmy gjorde frukost, det va gott fast det typ vände sig i magen på mig pga av min bakfylla. Vitlöksbaugetter i ugnen och jordgubbar fixade han, det va mys. Sen drog vi upp på stan och jag köpte leggings på lindex, sen mötte vi upp madde och drog på systemet. Efter det gick vi hem till madde och jag fixade hennes hår, volymade, tuperade, plattade och stylade det. Sen skyndade jag mig hemåt för att ta en återställare och göra mig själv iordning. Runt kl tre kom madde och hämtade oss, sen drog vi till ockelbo för att gå på marknan och hänga i öltält. De va så jäävla varmt, typ 30 grader, men man ska inte klaga! :) Jimmys mamma och mange va också där så vi gick till dom i öltältet, sen träffade jag på lite kompiar oxå,det va nice. Jimmy köpte en vattenpipa och snygga kallingar som jag fick välja ut ;) Det enda jag köpte va en namntub till vilda, en sån som hänger på halsbandet med namn och telefonnummer i. På kvällen träffade vi på T och L, dom skulle till viken så vi åkte hem med dom. Det skulle varit skoj att stanna i ockelbo och härjat som så många gånger förr, men pengarna va slut och vi hade skjuts hem så de va lika bra att åka :(

Nåväl här hemma festade vi vidare jag och jimmy, vi drog upp på stan och träffade farsan på uteserveringen på living room. Satt där i några timmar innan vi drog vidare till charlies. Där va vi till typ stängningsdags, då drog vi vidare till jensas och köpte pizza och kebabtallrik.

Nu blev det ett långt inlägg, så nu vet ni vad jag har sysslat med i helgen ;)

.:Nypan:.



Dom fyra översta bilderna tog jag mig friheten att sno från jimmys mammas blogg, hoppas de inte gjorde nått =)


Jimmy vann ett gosedjur när vi tog lotter som jag fick :)




Full & lyckliga på öltält. I bakgrunden är ambulanssjukvårdare
som hämtar en kvinna som tuppat av i sommarvärmen




Jag handlar till Vilda


Jimmy gav över 100 spänn i bidrag till en som
hade möhippa, då fick han skriva på hennes kläder




Haha :P





Skitfrän tröja som jag lära ta ett kort på ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0