Rakat en katt



Idag har jag jobbat, de gick finfint. Direkt efter jobbet åkte jag till bernö och köpte blommor att plantera i landet och krukorna på altanen. Påväg till bernö tycker jag att jag möter jimmy, så jag messar och frågade om det va han jag mötte(?). Då ringde han upp och sa att han va påväg till mig, slutar inte du kl sju ikväll. Nääe vafan har du fått de ifrån? Karlar, dom lyssnar med arslet! ;) Iaf kom han till bernö och joinade mig i mitt blomsterhandlande. Efter de va vi och handlade på ica. När vi kom hem fyllde vi upp resten av landet med jord, och jag planterade blommorna. Nu ser de mkt bättre ut :) Sen drog jimmy på gymmet, jag plockade här hemma, diskade, bytte sand och duschade rent vildas kattlåda, förberedde maten(tacos), och sådde frön i en kruka och på ett ställe i landet. Få se om det växer upp nå fint, de skulle va skoj.

Nåväl när jag va klar med allt här hemma gick jag till morsan, det kom två stycken med sin katt Molle som jag brukar hjälpa dom med att raka ner. Han är långhårig och får massa hemska tovor i pälsen. Så upp med han på köksbordet och börja raka. Hela magen fick han renrakad, plus lite tovor här och där. Han är så duktig, i vanliga fall få man söva ner som, men inte molle inte :)  Han blev så fin så ;) Och jag fick lite cash, me like!

Aja sen hem efter det och stekte köttfärs, sen käkade jag och älskling tacos, me love that food! Sen har vi tillbringat kvällen i soffan. Nu är baby på jobbet :( Sista jobbnatten sen har han ledig vecka, me like a lot! Få se vad som händer i helgen, vi kanske ska åka på stranden o sola och bada lite :) Det är ju både rockfestival i gävle och mohed i helgen. Jag skulle så gääärna vilja åka men jag har inga pengar till det, så jävla trööökigt. Jag som alltid brukar åka på rockweekend :(

Aja imorron är det jobb som gäller igen, sen är jag ledig i bra många dagar igen <3


.:Nypan:.



Kanske inte assnyggt men de duger :P



Vi har även tre solcellslampor som lyser fint på kvällen :)




Ser lite töntigt ut med så få i dom, ska nog köpa fler
imorron efter jobbet imorron



Sötvilda älskar att ligga och sova i stolen ute :)





Kommentarer
Postat av: eva

Vilka snygga höga krukor du fixat till och vad mysigt vilda ser ut att ha de:)

kramiz

2010-07-13 @ 09:44:56
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0