Slappt



Idag är jag rätt sliten efter helgens bravader. Jag och älskling sov till typ halv tre eller nått, hehe. Sen tvingade jag iväg han till valbo för att köpa en mobiltelefon till honom. Det är så mkt som har gått sönder och igår gick hans gamla mobil sönder så jag ville va snäll o köpa en ny till honom, så det gjorde jag. Har tänkt att göra det ett tag eftersom han har haft en gammal nu ett tag som man knappt ser displayen på, men jag har inte haft nå pengar. Det blev en sony ericsson t700, en röd ville han ha :) Jag fick ju en mobil av honom för ett år sen, o fan va chockad jag blev. Vi hade precis börjat träffats, sen skulle han åka till skåne och innan han åkte fick jag ett paket. Fick en chock när det va en mobil där i, sötnosen då :)

Nu har jag precis diskat och bäddat rent i sängen. Imorron ska jag jobba i kiosken, jag ska dit till kl 13 för jag måste beställa hem grejjer, typ dricka och godis o sånt. Egentligen skulle jag börjat kl 14:30. Jag hoppas på fint väder och massor med kunder :P

.:Nypan:.




Den är faktiskt finare irl. Han sa att han kunde ta en nokia som kostade 700kr, men jag va extra snäll idag så jag köpte denhär ist. Jag sa till honom att han skulle bli irriterad på nokian pga dess knappar och meny, lika bra att köra på sony ericsson som han är van med.. Dom har snyggast menyer också..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0