Slutat röka



I söndags så "slutade" jag och jimmy röka. Har bara rökt en dag sen i söndags och det va i tisdags när vi va i skutskär och festade. Feströka tänker jag inte sluta med iaf! Rökningen kostar alldeles för mkt pengar, och när jag kommer jobba som sjuksyrra i framtiden(förhoppningsvis) så kan jag ju inte röka, ser inte så bra ut. Sen är det ju sjukt dåligt för hälsan så lika bra att försöka sluta.

När vi köpte bilen så sa vi att slutar vi röka så lägger vi pengarna på avbetalningen ist. För så mkt som vi betalar på bilen i månaden, det är typ så mkt vi röker upp. Nåväl det går iaf bra, självklart så trånar jag efter cigg och drömmer mig bort till ett halsbloss ibland, men det är bara att bita ihop.

Alla som slutat röka snackar om att cigg luktar så äckligt och att dom inte kan förstå varför dom en gång i tiden själv rökt och då tyckte det va sååå gott, när kommer den känslan? Just nu vill jag springa fram och lukta i röken på alla som står och röker... Och be om en egen cigg.. Men no no, that´s not gonna happen!

Och egenligen så ville jag inte sluta röka, det är ju så gott och avslappnande på nå sätt =/ Men jimmy tänkte sluta och bad mig också sluta, så vad gör man inte.. Få se hur länge det håller sig, jag lovar ju inte att det blir för alltid.

.:Nypan:.



?




Kommentarer
Postat av: Malin S

ja de va på tiden de haha!!

hoppas de går bra för dig, starkt beslut du tagit iaf:)

Lycka till!

Du fixar det:)

2010-08-01 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0