Solsken



Idag är det solsken. Jimmy ringde och väckte mig imorse, han sa att jag inte kunde ligga och sova när det inte va ett moln på himlen ute. Jag steg upp i tron om att inget kunde förstöra min dag. Jag va på så bra humör, rensade till och med blomlandet utanför. Hade tänkt att åka och köpa blommor att plantera idag. Sen förstördes den iaf, mot alla odds. Jag blir så leds, och ledsen. Men nu känns det lite bättre iaf för madde ringde mitt uppe i frustrationen. Hon satt i en lastbil och körde, jag fick skratta lite för jag hörde hur hon körde fel, klagade på trånga vägar och bilar ivägen.. :)

Nu sitter jag och lyssnar på winnerbäck och melissa horn, kanske inte den bästa musiken för att få en pepp på livet igen, men men.. I´m alive, and that´s whats matter..

Nu sitter jag och väntar på att jimmy ska sluta på jobbet, vi ska åka o handla...Få se om jag köper nå blommor till landet, skulle ju va trevligt att få en färgklick i livet.













funderar på framtiden...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0