Stekt



Idag har jag och baby legat på stranden och stekt, har även badat ett x antal ggr. Det va skönt som tusan. Jag va duktig och använde solskyddskräm typ på hela kroppen, det brukar jag inte. Jag har bara bränt mig lite på baksidan av låren. Jimmy är röd på ryggen och benen, han va lite sämre med solskyddet =/ Vet inte riktigt vad det är bra för, jag brukar inte använda det men man kanske borde skärpa sig? Man lär väl bli brun endå?

Imorron ska jag jobba, jag ska jobba fre,lör,sön,mån,tis, gah det känns inge kul :( Men på tisdag efter jobbet åker vi troligen till sommarstugan i leksand, vi blir där till lördag eller söndag är de tänkt :)

.:Nypan:.




Albinorsarna, hah ;P




Denhär fina bilden gjorde jimmy på min rygg och lovade
att det va en rolig gubbe när jag misstänkte en kuk eller dyligt.
Jag låg i 30 min med den, sen ställde sig morsan och G och
börja asgarva när dom såg den. Som sagt jag hade rätt
och morsan tog en bild så jag fick se den fina skapelsen.
Tack och lov blev det ingen fin "tatuering" som jimmy
hade hoppats på ;)



Qute






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0