Stranden & Grillning



Idag har jag och baby joinat morsan och G på stranden, vi solade och badade några timmar -mys- Efter det åkte vi till ica, för andra gången idag, och handlade lite till ikväll. Vi har grillat på våran altan, morsan och farsan min kom också över på mat. Vi åt kotletter, fläskfilé, potatisgratäng, champinjoner, hallulomiost(?), sallad mm... Jag har stått vid spisen i fler timmar, nu är jag sluuut. Jag gjorde även en kladdkaka med hallon i + grädde. De va gott gott gott och nu håller jag på och spricker. Nu står baby och diskar, jag ska slå igång en film sen ska vi jäsa ner i soffan.

Imorron blir det nog stranden igen, hoppas det blir fint väder. Isf åker vi kl 9, gah. Jimmy har shoppat nya badbrallor idag, vettefan hur många han provade för jag sprang in med nya till honom i provhytten hela tiden, hah. Tillslut blev det ett par röda och gråa med dödskallar, nice ;)

Nej tack och hej för mig, nu ska jag dö ner i soffan.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0