Suprise



Har precis kommit hem från jobbet, idag va det seeegt. Sa till jimmy att han kunde ta inlinesen och åka upp till mig, men han sa att han inte visste om han orka. Sen kom han som en liten suprise och överaskade mig, de va skoj :) Han åkte med mig i bilen hem.. Det är väl 6-7 km till högbo från oss skulle jag tro. Sen ska jag cykla eller åka inlines ist för åka bil har jag tänkt, men få se om jag orkar röra på fläsket, man har ju blitt så bekväm av sig =/

Snart ska vi åka till bastfallet och hämta motorsågen hos R. Ikväll vet jag inte vad som händer, slapptime i guess.

.:Nypan:.




Wilma är och campar med farmor & farfar på sollerön i dalarna.
I miss her, hon brukar jämt komma upp till högbo när jag
jobbar och tigga godis ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0