Tired



Har precis kommit hem från jobbet, det gick bra men de va så seeegt sista timmen. Idag innan jobbet åkte jag och baby runt till lite olika affärer och handlade. Vi köpte detdär pop-up tältet ;P Sen två badmadrasser, en motorsågskedja, en stoor yxa mm.. Stannade även på en bilfirma och kollade på en röd volvo 855GLT kombi. Nu ska vi iväg till pappas bilfirma och kolla på två stycken bilar som han har där. Få se om de blir nått bilköp snart. Efter det blir det ica sen ska jag göra en taco-sallad här hemma hade jag tänkt.

.:Nypan:.


Ett superbra tält som fäller ut sig själv automatiskt, sen viker
man bara ihop det när man ska packa ihop ;)




En varsin badmadrass som jag o baby ska skvalpa omkring
på ute på sjön ;) Jag en röd och jimmy en blå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0