Bröllop



Ett jävla tjat om detta bröllop mellan Victoria och Daniel tycker ni säkert men jag tycker bara det är mysigt jag. Har kollat lite på bröllopsspecialen på 1:an i några dagar nu. Är jag hemma i eftermiddag när dom gifter sig tänker jag kolla på det med. Önska jag va i ockelbo nu och festade där, det kommer nog va ett jäävla drag o riktigt skoj =/

Va har jag annars gjort idag? Inte mkt, gick till brorsan och släppte ut katterna & matade dem för nån timme sen. Här hemma har jag bara diskat. Tycker inte att ja gör annat än o diskar här hemma =/ Nu ska jag ut på altanen och ta en cigg, men först ska jag bädda sängen.

.:Nypan:.





Nån mer än jag som tycker dom ser ut som syskon? Dom
är ju så himla lika varann. Men det är ju dom man faller
för har jag hört? Alltså inte sitt syskon utan den man är lik!!!
Eller har kungen varit ute i ockelboskogarna och
vänsterprasslat? :P Haha..

Nej ni ser så kär och lycklig ut, all lycka till er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0