Fullt ös



Idag har jag hunnit med en del. Började dagen med att gå till morsan, la mig där och solade i några timmar. Sen gick jag hem o duschade, efter det drog hon och jag upp på stan. Jag lämnade tillbaka farmakologiboken på bibblan, fick kravmail på den eftersom jag glömt att lämna tillbaka den. Sen kollade vi runt i lite affärer, mami va så snäll så hon köpte en ny bikiniunderdel åt mig, och ett par korta shorts. Fick även låna lite pengar av henne så jag kunde köpa en snygg väska som jag såg :P Efter vi shoppat(eller jag shoppade, hon betalade), så gick vi till selmas och käkade glass. Jag köpte kulglass - bubbelgum, ägglikör & mandarin/grape, det va gött. Sen fläskade vi oss hemåt, hämtade bilen och åkte till öb som jimmy bett mig om. Nu är jag äntligen hemma, mina fötter måste vila för jag har skavsår =/

Orkar inte lägga in nå bilder nu på mitt nyinköpta, i´m sorry!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0