Fullt upp



Jag har så mkt att göra, trots att jag är ledig, hinner fan inte med...

Igår träffade jag L, följde med henne upp på stan och fick lite saker gjort. Sen drog vi till A, satt på gräsmattan med henne och några till ett tag. Efter det drog jag hem och följde med morsan och G till storvik och åt en räkmacka ;P Skyndade mig hem, hämtade wilma och mötte upp M kl 19:30 och vi tog en prommis. Sen va jag lite social med farmor o farfar innan jag drog hemåt och ställde mig vid spisen i några timmar, puh...

Idag har jag tränat på orbitrekten i 30 min & gjort 100 situps. Har nyss tagit mig en dusch och ska snart fixa håret -suck- L kom hit runt 12 och va här i nån timme. J´s pappa kom även hit när L åkt hem och satt på altanen och snackade och rökte nån timme i eftermiddags. Snart ska jag hämta wilma och ta en långprommenad med henne hade jag tänkt. Men jag ska även tvätta kl 19-23. Gah hur fan ska jag hinna? =/

Okej ett ganska tråkigt(?) och osammanhängande ofattbart inlägg kankse, skit samma jag är stressad, som vanligt... Jaja få se om jag hinner ta en promenad innan jag börjar tvätta, annars får jag göra det under tiden, aja skit samma, hahah..

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0