Möte



Tjo. Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan, haft seminarie i farmakologi. Det gick bra, men jag vet fortfarande inte hur jag ska få in allt i skallen tills provet på fredag =/ Men men bara att köra på, för snart har jag sommarloov.

Kl 17 idag ska jag på möte i kiosken, träffa dom andra sommarjobbarna som jag ska bossa över i sommar ;) Jag ska vara "chef" över dom, och över inköp och sånt i kiosken. Efter det ska jag o baby åka o handla lite så jag kan göra nån mat ikväll, det ekar nämligen i både kyl, frys och skafferi.


.:Nypan:.



Är på bra humör idag, men dock ett oseriöst så jag
bjuder på denna snyggishbild
Enjoy




Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: jaha.. jag läste på någon sida att de levde i grovtarmen och då tänkte jag där är det omöjligt att spy upp dem iaf haha.. men ja, nu är hon iaf avmaskad så de borde vara döda de äckliga vidriga sakerna :P



va kul med chefsjobb ;) kommer du klara galant hehe

sista skolveckan för dig med nu va? hur känns det att redan gått en termin? eller är det två redan? haha

2010-06-08 @ 14:43:41
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0