Ny vecka



Då va det måndag, det har kännts som söndag hela dagen tycker jag =/ I lördags festade vi här hemma, P och T kom förbi sen följde vi med dom ner på stan och tillbringade några timmar på charlies/åttan. I söndags jobbade jag i kiosken. Lagomt skoj för jag va rätt sliten, men det gick bra endå. Det va sol halva dagen och då va det mkt folk, sen började det regna och de blev rätt dött där uppe. Kvällen igår tillbringade jag o älskling i soffan framför tv´n. Vi fettade oss riktigt rejält. Vi köpte en pizza, en kebabrulle, en chipspåse och lösgodis ;) Men gött va det iaf.
Idag har vi slappat heeela dagen lång. Men ikväll tog jag tag i mitt liv och trampade 30 minuter på orbitreken, good good! Nu är baby på jobbet, hatar att lägga mig själv men det är mys när han kommer hem på morgonen <3

Imorron är det skola för mig. Jag skulle veeerkligen behöva plugga eftersom jag har tenta i farmakologi på fredag och jag har inte läst många sidor utav alla som ska fås in i skallen =/ Jag har tappat orken, jag är SKOLTRÖTT!

.:Nypan:.


Finns det nått som slår en kall öl?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0