Sooo cute



Idag är jag glad, allt känns så bra. Dagen i skolan började med en så rolig sak. L la upp en teckning på bordet i skolan när vi skulle ha lektion. Det va en bild på hennes man, L och mig som hennes dotter hade ritat, hahaha. Så jävla kul. Det va så himla gulligt tycker jag. Jag garvade och frågade om jag räknades in i deras familj nu. L skrattade och sa att ja tydligen, och kläckte ur sig en rolig kommentar som jag inte tänker nämna här :P

Har bara träffat hennes dotter en gång. Och eftersom jag är rätt blond och använder silverschampo för att få en mer grå nyans i håret så ser det lite grått ut. Och hennes dotter hade sagt, visst är hon lite gråhårig Sandra? För mitt hår va nämligen ritat med blyerts, haha awsome! :)


Här får ni se den fina teckningen :)








Lägg märke till mina fina pussmunläppar ;)





Kommentarer
Postat av: Madeilene

haha ungar är för underbara :)



sv: ja första gången någon av mina katter hade mask så skönt att det gick lätt att avmaska och så hehe :)



ja det går ju fort med terminerna ändå, även fast det känns som evigheter hehe. Jag har 3 terminer kvar nu, har gått 4. Får se om jag kör på som vanligt i höst eller om jag tar mammaledigt ett år. skulle vara skönt att bara vara hemma men jobbigt när jag trivs så bra med mina studiekamrater också liksom :/ men men de märks hehe..

2010-06-08 @ 15:56:43
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: oj fy fan! snacka om jobbigt läge. Man ska vara glad för de lilla man får tillbaka hör ja haha. Allt är bättre än minus på kontot.



ja de är ju ute 90 % av tiden också så det är så svårt att se i deras avföring men hon hade inget ur rumpan nu iaf och hon hade inte de andra symptomen heller, som dålig päls, klåda, magerhet eller ökad hunger så de kan inte ha legat där så länge. Hoppas jag iaf haha.



ja tyvärr är den så långt.. det suger haha men men bara 2 terminer skola kvar sen är den sista själva uppsatsen och då slipper man iaf vara i gävle lika ofta vilket kommer vara skönt :) ja frågan är ju om man orkar ta med ungen ner till gävle.. vill inte direkt åka bil på vintern och ta med barnvagn blir ganska jobbigt.. ska vara om fredde är pappaledig de veckorna då haha.. ;)

2010-06-08 @ 16:31:56
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0