Storhandling & Tvätt



Igår va jag på möte kl 17 i högbo, det gick bra. Jag börjar inte jobba förrän juli, rätt skönt för då får jag njuta av ledigheten lite :P Efter det åkte jag och baby o storhandlade, han fick skattepengarna igår så då shoppade vi loss ;) Vi hade även tvätt-tid, tvättstugan skötte baby medans jag grejjade med annat, soft.


.:Nypan:.



Allt fick inte plats, men som sagt
vi shoppade loss och nu ekar det inte
längre i kyl, frys & skafferi ;)
Fast lite typiskt för jag tänkte att
nu när vi inte har nå pengar att
köpa mat för, då kan jag passa
på att gå ner i vikt. Men icke sa nicke,
nu måste jag äta. Eller måste och
måste men de blir ju så när de finns
massa mat =/ Haha





Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken härlig och stor uteplats ni har, kan ju inte bli bättre!!!

2010-06-09 @ 11:00:59
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0