Stress



Gash va jag stressar hela tiden, inte bra inte bra! Har nyss kommit hem från wilma, jag o mami tog en långprommis runt stan. Påväg hem gick jag in på konsum och handlade lite, sen tog jag vägen förbi tvättstugan och la i dom två sista maskinerna. Nu ligger jag här i soffan typ död, om en timme ska jag börja med maten så den är klar när jimmy kommer hem -SUCK- Sen ska vi kolla på film, tror det blir dokumentären om Mike Tyson. Jag laddade hem den för jag tyckte jimmy skulle se den för när jag såg på oprah förut så intervjuade dom mike tyson om hans film och man fick se lite, och det va så skrämmande likt jimmy ska han måste se den! ;P Få se om den är bra lr inte.. Btw har vi kollat på asmkt film den senaste veckan, mest skräck ;) Skriver sen nån gång när jag orkar vilka filmer som rekomenderas. Nu ska jag försöka slappna av lite. Ciaoo

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0