Sunshine



Dålig uppdatering, i know. Men jag har fullt upp med allt och inget i mitt liv. Igår satt jag o pluggade med L här hemma hela eftermiddagen, sen på kvällen gick jag till brorsan och grattade han för han fyllde 25, släkten va oxå där.

Nu sitter jag hemma och väntar på L, vi ska plugga idag igen. V ska lyssna på en videoinspelad föreläsning på datorn på 1½ timme =/ Sen skriva klart ett arbete som ska va inne snart. Ska försöka skriva lite mer om helgen i orsa sen och lägga upp nån bild. Men det gör jag när jag hinner, som sagt det är fullt upp i mitt liv.

Och solen lyser & inte ett moln på himlen, hur underbart är inte det? :D Ska va fint väder i massor av dagar såg jag nyss på vädret på datorn :)

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0