9 månader



9 månader idag med jimmy <3 Tiden går fort, endå känns det som vi känt varandra i evigheter. Vi har gjort mycket, hunnit mycket och varit med om väldigt mkt på så kort tid. Idag kom han hem med världens finaste blombukett med ett gulligt skrivet kort, plus ett litet paket. Där i va det ett silverhjärta, eller egentligen va det väl två st i ett. Få se om jag tar nån bild o slänger upp lite senare. Han är så söt, jag blev så glad och överaskad <3

Nu jobbar han :( Vi hann med lite familjemys alla 3 innan han åkte, nu är det bara jag o Vilda hemma. Hon fick precis burkmat som hon ääälskar, blir typ helt galen. Så när hon ätit klart rusade hon in hit, hoppade upp på bröstet och börja mysa & kurra som en tok. Rätt lycklig över att matte är hemma, och att hon va snäll o gav henne lite blötmat tyckte hon :P Nu sitter hon här på mitt bröst o tvättar sig, lite svårt att skriva, hah.

.:Nypan:.













Älskar dig Jimmy <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0