Bebismys



Innan älskling åkte till jobbet nu ikväll så hade vi bebismys i soffan med Vilda. Hon är så jäkla go. Hela eftermiddagen och kvällen har hon legat med mig i soffan o myst, på mina ben. Så fort jag går kommer hon efter o kollar vad jag gör. Går jag på toa hänger hon med in där o kikar läget i badkaret o så, hehe. Hon är så jäkla söt :) En fiskbulle fick hon oxå smaka idag, det tyckte hon va mums mums.

.:Nyp:.



Här ligger hon och kramar om mitt ben :P
Hon ser skitfet ut men det är hon inte, hon är smal
som en sticka!






Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, vilken sötnos..!! Du får skaffa en liten väska så hon kan följa med dej ut på promenader ;)

2010-03-23 @ 09:17:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0