Dagen D




Today is the day. Usch fyfan tenta idag och jag tror ja dör. Sitter o hänger upp mig på aktionspotentialen, förstår den fast samtidigt inte. Blandar ihop den med membranpotentialen och vilemembranpotentialen. Ska försöka gå igenom lite latin innan jag åker, drar till gävle om en halvtimme. Ska träffa L kl 13 o luncha, sen kl 15 är de dags för provet. Har aldri haft ett såhär stort prov nån gång, snälla låt de gå bra. Om jag inte klarar dehär provet vettefan om jag orkar fortsätta, gaaah.

Gick upp kl halv 9 imorse, har suttit med böckerna sen dess. L skulle inte röra boken idag, hon va rädd att hon skulle trötta ut hjärnan och blanda ihop allt. O jag gör precis tvärt om, har suttit o råläst i fler timmar i sträck nu. Jaja här har jag inte tid att sitta o häcka. Hoppas ni har en trevligare dag än jag!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0