Discobowling



Ikväll va jag o baby in till gävle och åt mat hos hans mor och mange. Mycket gott & trevligt. Efter det åkte vi och hämtade J & A och åkte o spelade discobowling :D Det va superkul, och gissa vem som vann? JO JAG! :P Va aslänge sen jag spelade sist, tror det va på dexcupen i Ljusdal -06 när vi hela högen va aspackad, hehe. Dock fick jag lite ont i handen & tummen, min ledinflammation som spökar, det blev väl för ansträngt med bowling.

Efter det åkte vi hem till mig o jimmy och kollade på film, luftslottet som sprängdes. Shit va bra den va, rekommenderar den starkt! Men ett tips är att kolla på 2:an först, flickan som lekte med elden.

Nu ska jag krypa ner i sängen med mysmysen. Hoppas ni har haft en trevlig helg som jag har haft.

.:Nypan:.




Discobowling i viken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0