Fartkontroll



Kom precis hem från sjukan. De gick bra där, behöver ingen operation än så länge iaf, troligen inte sen heller. Skulle jag göra nått ansträngande ska jag ha bandage, blir det värre måste jag in igen. Kortisonsprutan jag fick håller i ca 4 veckor, de va väl 2-3 veckor sen jag fick den(?) så vi får väl se hur de blir när den är helt ur.

Påväg hem från gävle höll jag på åka fast i fartkontroll. Höll på o fiffla med stereon tack o lov så jag körde rätt sakta, tror jag. Sen kollade jag upp o såg nån i vägen en bit bort, en snut! Bromsade som fan o åkte sakta. Då gick han ut i vägen, OH NO tänkte jag, sen höjde han handen precis när jag va framför han men de va till bilen bakom tack o lov. Så den fick snällt svänga in och jag köra vidare.

Nära att de rök några tusen där, så glad att jag kom undan, hah.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0