Frissan



Ja just ja, på torsdag har jag färg & klipptid =/ Förut helblekte jag utväxten men de blir ju så jävla fult när de växer ut igen, så sist gjorde hon blonda slingor ist. Fast de blev inge bra, syns ju knappt. Få se hur de blir på torsdag då, kan ju hoppas de blir bättre =/ O klippningen blir jag aaaldrig nöjd med, vill typ grina när ja går därifrån varje jäkla gång. Dom fönar håret o grejjar så man ser inte klok ut. "Ville du att jag ska platta håret oxå?" Öö jaa annars går jag inte ut härifrån brukar bli mitt svar", hah. Jaja jag får gå med ångest några dagar till innan det är dags, sen får ja gå hem o klaga i grina hos jimmy, fast han säger bara att man ser fin ut o bla bla bla så då blir man ju nästan mer förbannad när man själv ser stor skillnad o tycker allt ser hemsk ut. Aja nog om mitt hårproblem nu ;)

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0