God natt



Snart säger jag god natt, eller jag ska lägga mig i sängen och läsa lite om nervsystemet. Sen gå igenom alla latinska ord innan jag somnar. Jag börjar lära mig lite iaf :P Kan nog hälften, bra nypan! :D Så fort jimmy varit på gymmet frågar jag vad han tränat för nått, sen när han säger de sitter jag o tänker va det heter på latin, vadå skolskadad? Hehe.

Idag har jag inte gjort så mkt, jag har bara varit hemma. Har läst lite grann till provet, sen har jag tränat. Trodde Vilda skulle bli skiträdd när jag trampade på orbitreken men de gick bra. Först sprang hon iväg ungen sängen, sen bakom soffan. I slutet låg hon på soffkanten precis bredvid mig och kollade va jag höll på med. Sen när jag låg på golvet o gjorde situps o dom andra övningarna va hon oxå med. När jag gjorde situps satt hon sig på magen, sen när jag gjorde de andra strök hon omkring o mös med mig, plus lekte hon med mitt halsband. Rätt nice med en träningskompis, haha :P Idag har jag tränat, hm få se om jag kan nu:
m. rectulus abdominis - magmuskler
m. gluteus maximus - stora sätesmuskeln, alltså the ass!
m. quadriceps femoris - lårmusklerna
m. triceps s.... hm kommer fan inte ihåg sista ordet. Det är iaf vaderna


Imorronbitti ska jag o baby besikta bilen. Sen ska jag iväg på en annan grejj kl 11:15. Efter det blir de väl hem o slappa. Längtar tills på torsdag, då får jag pengar igen. Har ju varit helt pank i fler veckor. Då ska de storhandlas! Och jag måste köpa en ny plattång, min har ballat ur. Den lägger av precis hela tiden, suck. Plus måste jag köpa en skolbok för 750 spänn, skitkul! Ja pengarna räcker inte långt, kommer väl va pank två dagar efter "lön" igen :(

Fast i mitten på april kommer jag troligtvis få pengar från en fond i sandviken oxå, man får det två gånger om året om man studerar. Tror de ligger på runt 5000kr, hoppas verkligen jag får de, det skulle sitta fint! Men eftersom jag nog kommer få massor i restskatt dethär året så måste jag lägga undan typ allt, annars kommer jag inte kunna betala det sen :( Jaja fucking pengar, det är bara problem!!!


.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0