Good Morning



Har precis vaknat till liv, ska snart pallra mig ur sängen. Idag ska jag plugga, har ju typ en miljon sidor att kunna till provet, plus en massa latinska ord som jag aldrig kommer få in. Sen ska jag träna på orbitreken hade jag tänkt, om mina vader tillåter. Har sån jävla träningsärk i dom sen i förrgår när jag tränade här hemma, haha.

O det vräääker ner snö från taken ner på våran altan. Förstår inte hur de kan rasa så mkt, har ju hållt på i nån vecka nu. Skulle va kul att veta hur många hungra kg som har rasat ner till oss. De smäller o grejjar hela tiden, och jag som är så lättskrämd får ju hjärtstopp varje gång.

Enough from me, hoppas ni får en trevlig helg.

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0