Gud jag dör



Då har man varit i skolan idag då. Va bara där i två timmar. Hade kursintroduktion inför nya kursen (anatomi & fysiologi). De verkar skoj men jag fick en chock när jag kom hem och öppnade två dokument med instuderingsfrågor(o de va bara två av alla delar). Fyfan jag trodde jag kunde rätt mycket om anatomi och sånt, men shit där va det massa konstiga saker som jag knappt hört talas om =/ Känns som de kommer att bli tuuuungt, men men bara att kämpa på.

Aja jimmy & adde kom o hämtade mig i gävle idag, vi skjutsade även två (M & A) från klassen in till stan så slapp dom gå, snällt va ;P Jimmy & Adde hade varit runt i lite affärer o köpt grejjer till polon våran. Nu är jimmy iväg o lagar den. Den är ju krockad så baklyktan är åt helvete, plus har högtalarna blivit knäpp efter vi flytta mm. Han fixar iaf lite smått & gott på bilen våran, rätt bra att ha en händig karl :P


.:Nypan:.




Jag gillar våran lilla polo men fick jag chansen att byta den
till limousinen bakom så skulle jag inte tveka en sekund ;) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0