Home from school



Då har man precis kommit hem från skolan, hade bara en 1½ timmes lektion idag. Metodövning - Puls & blodtrycksmätning. De va skoj, o de gick bra. Ingen idé att förklara hur man tar blodtrycket ifall ni aldrig gjort det eller aldri vart med om det. Vi gjorde det iaf med stetoskop och machett(eller hur de stavas). Lite krångligt men skoj när man får det att funka.

Mitt blodtryck va iaf bra. Trodde det skulle vara lågt eftersom jag får svimmningskänslor så fort jag reser mig, de blir svart o snurrar i skallen på mig. Så de beror på blodtrycksfall... De brukar komma och gå dedär på mig, har inte haft det på ett tag sen nu senaste veckorna är det varje dag. Beror kanske på att jag är så stressad och orolig hela tiden. Denhär kursen tar knäcken på mig. Det är så mkt, jag vet inte om jag kommer klara provet, är så orolig. Kan inte somna för jag tänker på skolan, vaknar fler gånger varje natt och tänker på allt som rör provet, alla frågor o skit, då har jag svårt att somna om igen. Så fort jag vaknar tänker jag på skolan. Sådär håller de på, dygnerna runt och de tar snart knäcken på mig.

Idag ska jag iaf försöka göra klart frågorna om cirkulationen, igår va jag orkeslös och pluggade ingenting. Imorron ska jag o L börja med frågorna om rörelseapparaten. Nä usch slutpratat om skolan, it´s too much!

.:Nypan:.




Såhär känns livet just nu tyvärr.
Har en jobbig känsla i kroppen
som vägrar försvinna,
apdrygt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0