Klickat hem



O förresten, gissa vad jag har klickat hem ;) De blidde inte bara ett par skor, utan även ett par lårhöga stövlar med snörning hela vägen, så jävla läckra. Men grejjen är nog att jag aldri kommer använda dom, men man vet ju aldri :P

Igår va ingen rolig dag så jag bestämde mig för att försöka må lite bättre genom att shoppa lite. Klickade hem dom as-läckra skorna som jag visade för nån dag sen, dom va nedsatt från 749kr till 349kr. Fick ett nyhetsbrev från den sidan förut med 100kr i rabatt om man handlade för 500kr. Va därför "tvungen" att köpa nått mer för att få rabatten. Då hittade jag stövlarna som jag gillade som tusan. Slampstövlar fick jag höra av en person, då blev jag arg och klickade hem dom oxå, hah -trots-? Måste ha köpt sista paret för bilden på dom är tyvärr borta från hemsidan så jag kan inte visa er :( Stövlarna va nersatt från 799kr till 299kr. Så hela kalaset gick på lite över 600kr, skulle egentligen blivit närmare 1500kr. Jag är bra på fynda ibland ;)

Nu hoppas jag bara att dom passar när jag får hem dom i brevlådan vilket jag borde få nästa vecka, fick ett mail om att dom hade skickats idag. Med min tur är dom väl för små eller för stor =/

Nu ska jag gå ut o ta en cigg, men det känns taskigt att ta bort Vilda. Hon ligger nämligen och sover mitt uppepå bröstet mitt -sällan?-. Hah gotjejen min! :)

.:Nyp:.






 

Dom är så snygg så jag dör. Snälla låt dom passa
mina fötter! Morsan skrek btw rätt ut när jag visade dom,
undra varför? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0