Lite workout



Nu ikväll har jag kört lite workout för mig själv här hemma på golvet o i soffan. 100 situps, 10x3 "kissande hunden" och 10x3 "lyfta/sträcka benet bakåt??" och 15x3 rygglyft. Sen försökte jag mig på armhävningar men slutade lika kvickt. Har en konstig känsla av att jag kommer ha träningsvärk imorron efter dedär lilla och enkla övningarna, för det kändes när jag gjorde dom. Och lite träningsvärk i magen har jag redan efter mina 100 situps igår(jag har legat på latsidan med dom allt för länge nu, förut körde jag ju 100 situps varje kväll i fler månader). Efter det tog jag fram vibroshapen och körde 45 min med den, de blev på framsida lår, baksida lår, mage och rumpa.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0