My hair



Slänger in en bild på frillan så du blir nöjd Malin ;) Fyfan va kort håret é, tråkigt tråkigt =( Försöker ju spara ut de som jag hade förut men de går inge bra för alla frisörer klipper de så kort jämt trots att jag säger att dom inte ska göra det. Jaja..

Idag åker jag o baby till Mora,blir kvar tills på söndag tror jag. Ska bli skönt att komma bort lite :)

Hoppas ni får en trevlig helg allesammans.
.:Nyp:.



Typ bara blonda slingor. Men de finns
lite ljusbruna "där under" oxå :)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha good good:)Det lönar sig att kommentera hehe:)

Jag tycker håret blev jättefint, såg ganska kort ut men de e ju skönt o klippa upp håret lite nu när våren kommer:)

2010-03-05 @ 17:05:41
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0