Plugg!



Ja jag pluggar idag med, känns som jag inte gör nå annat, det tar ju fan aaaldrig slut på frågor. Skrev klart alla frågor om cellen idag, och nu har jag börjat med frågor om cirkulationssystemet (blodomloppet o så). Jag har kommit halvvägs genom dom frågorna, och det har blivit 6 dataskriva papper! Är helt seg i skallen. Började typ runt kl halv 2 idag, och nu är klockan halv 8!! Har varit ut i tvättstugan en sväng o slängt i tvätt, puh. Baby är och jobbar, han kommer hem snart :D

Ska göra klart en fråga till sen ger jag upp för idag. Känner mig iaf sjukt duktig. Brukar alltid dra ut på allt i sista sekund, men de går inte nu om alla en miljon nya saker ska fastna i skallen. Rätt bra att baby har fåt jobbet tillbaka, skulle han va hemma skulle jag inte fått nått gjort, thank god! :)


.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0