Plugg




Har inte mkt tid till övers, tar en liiiiten paus nu innan jag måste fortsätta. Igår efter skolan satt jag mig o svarade på massa frågor om nervsystemet. Tillslut va jag så slut, irriterad, förbannad, ja typ alla negativa känslor som finns så jag bölade en sväng. Efter de gick de bättre att fortsätta svara på dom tusen frågorna om nervsystemet, hah. Nu håller jag på med cellen, så jäävla drygt. Ska försöka ta mig igenom alla frågor så jag kan slappna av o ha kul i helgen. Jag o älskling ska nog åka till Mora, det lutar åt det iaf. O ska vi dit finns igen tid till pluggning så då måste jag göra klart allt idag =/

Imorse va jag till frissan. Hon gjorde jättemkt slingor i håret på mig, mest blondt men även ljusbrunt :) Jag blev faktiskt rätt nöjd, mot min förvåning. Klippningen va väl sådär, rätt okej iaf. Men ja fattar inte att dom inte klipper som jag säger, inte en jävel gör det. I don´t get it! Men men de känns helt okej o det är ju huvudsaken.

Nej tillbax till skolböckerna, suck. Har 5½ fråga kvar om cellen (men då involverar varje fråga fler frågor), hah jaja ni kanske inte fattar. Kortfattat, jag har massor kvar att göra!

.:Nypan:.











Kommentarer
Postat av: Malin

Lägg in en bild på dig då:)Kul att du blev nöjd med håret då:)

aa jag kan oxå bli så frustrerad på att de e så mkt o gö o man inte hinner o allt e bara så sjukt svårt o då blir de lätt att man kan bryta ihop:(Men de e så jäkla skönt när man e klar med allt.

2010-03-04 @ 16:54:28
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0