Seeg dag



Usch det är grått ute och jag har ingen lust till nånting. Gick o la mig i sängen igen med datorn efter jag hade gått upp. Lär väl snart pallra mig upp. Ska ta tag i frågorna om rörelseapparaten oxå så jag kan lägga det bakom mig, för de tynger mig att veta att jag måste ha gjort dom tills på måndag. Skulle va skönt att få de ur världen.

Önska man hade en våg, för jag skulle vilja ha koll på om ja får ner nått i vikt. Men de tror jag att ja gör, känns som så iaf. Jag KAN gå ner i vikt om jag vill, det vet jag för jag har ju lyckats gå ner över 20 kg tidigare. Allt sitter i motivationen, och den har jag inte haft nu på ett bra tag. Men nu har den kommit tillbaka till mig, och det känns skönt. Har man ingen motivation till något så funkar det inte heller att fullfölja det man tänkt. Te x rökning, det spelar ingen roll hur mkt folk tjatar på en att sluta, eller att man vet hur farligt det är. Har man inte motivaionen så går det inte heller att sluta, och det är sanning.

Ikväll ska jag o baby ha en myskväll. Kanske köpa hem lite frukt och vara nyttiga <3

.:Nypan:.





Mina två älsklingar bakom ratten







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0