Storhandlat



Idag har de storhandlats. 1500 spänn gick det på, o då hade vi 5% rabatt oxå. Fick en rabattcheck i brevlådan från ica idag på 100kr(som vi glömde när vi handlade). Det va för vi va storkunder och hade handlat över 3500kr mellan( sen stog de två datum som jag inte kommer ihåg, de va mindre än en månad iaf).

Vi har ju skaffat icakort jag & baby, två st i ett o samma konto. Vi fick hem en rabattcheck på 50kr för nån vecka sen, där stog det hur mycket vi hade handlat för under februari månad. Värsta chocken - 5734kr! Det är ju helt sjukt, så jävla mkt pengar, under EN månad! Jimmy tränat ju mkt och äter som en häst, vi skyller på det :) O morsan undra hur vi kunde ha handlat för så mkt när vi ser ut som små räkor(?!), hon mena att vi va smal, haha. O farmor kallade mig ben-get idag, haha puckon. Jag har mkt fläsk att ta av, o bort ska de förhoppningsvis! Så ingen ben-get är jag inte, o ingen räka heller för den delen.


.:Nypan:.









jag slutar aldrig förundras hur en människa kan vara & bete sig
don´t know what to do







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0