Vasaloppet



I helgen va ju jag o baby i Mora/Orsa. Hälsade på lite släkt och sådär till han, de va skoj. I söndags va de ju vasaloppet. Vi åkte till målfållan och stog där när dom två första kom imål. De va skoj att se faktiskt :P

Idag har jag varit i skolan, helt sjuuukt mkt att göra =/ Vi ska lära oss huur mkt som helst, och hur jäkla ingående som helst om typ hela kroppen. Just nu är det cellen, nervsystemet, sinnerna, rörelseapparaten och cirkulationen. Allt det ska vi kunna på ett enda prov, jag tror jag dör. O det är typ tusen saker & smådetajler om allt, helt sjukt, gah.

Baby jobbar eftermiddag. Jag ska vara duktig att göra potatisgratäng och gratinerad fläskfilé, champinjoner & tomater och beasås tills han kommer hem. Äta sån mat halv 11 på kvällen, kanske inte så superbra men men :P

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0