Work out



Ska berätta att jag va duktig igår oxå. Började med att allt kändes piss, hade inte lust till nånting. Kände mig riktigt deprimerad. O jag vet att det inte blir bättre att sitta och tycka synd om sig själv så jag började med att göra rent akvariet som va behövligt. Efter det tränade jag, tänkte att de skulle sätta fart på endorfinerna/dopaminerna i kroppen.

Så jag gjorde:
25x4 (100) situps
15x3 (45) rygglyft (liggandes på mage)
20x3/ben (60) "dra benet rakt ut bakåt när man står på alla fyra"
20x3/ben (60) "kissande hunden"
30 min på orbitreken

Kändes faktiskt rätt bra efteråt, lite gladare iaf. Och idag har jag faktiskt lite träningsvärk i rumpan, haha. Känns härligt! :P Ska försöka göra lite träning hemma, känner att jag börjar komma ur form. Jag som va så duktig att träna förut men nu har ja tappat typ allt =/ Känner mig inte direkt redo för beach 2010 men om jag slutar vara så lat så är jag snart redo för den å! :P


.:Nypan..



Ack så tråkig men shit sån bra träning
man får av denna makapär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0