En katt på besök



Ligger här i soffan. Nyss kom Vilda in, trodde jag. Hörde en katt bakom soffan, sen att "hon" hoppade upp vid mina fötter. Tänkte heja på henne och kollade bakom datorn, men fan va konstig hon ser ut tänkte jag. Sen såg jag, de va ju inte hon, det va en svart och vit katt som satt här. Haha.. Men den sprang ut på en gång när jag rörde mig :P

Sen stog den på altanen, men då kom vilda och jagade bort den :P Hon har fått tre st kattkompisar här faktiskt :D Hon är lite rädd men dom brukar lukta på varann, och en av dom försökte hon leka med igår :)

Snart kommer baby, då ska vi ner på stan o fixa lite grejjer. Nu ska jag ta o försäkra vilda, kan ju hända mkt saker när hon får gå ut löst. I lördags klämde hon benet i dörren så jag trodde hon bröt den, fan va rädd jag blev. Men tack o lov gjorde hon inte det och nu kan hon gå på benet igen.

.:Nyp:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0