Göttakväll



Jimmy skrev o fråga om jag inte kunde köpa nå gott tills ikväll så vi kan mysa ner i soffan med det när han kommer hem från jobbet. Vadå undra jag, överaska mig fick jag som svar. Gah alltid lika drygt när man får det som svar. Hade ingen aning om vad jag skulle överaska med, så jag köpte grädde, fruktcoctail och choklad med daim i. Och jag har precis gjort en rulltårta. Få se om han blir nöjd nurå, hehe.

Nu lär jag ju få ännu mera finnar om jag ska gotta mig som jag gör(fast det är jimmys fel, han är en riktig godisgris och får över mig i dom dåliga vanorna). Har fått en stor jävel på hakan. Och jag kan ju inte sluta klämma så den är härligt stor, röd och jävligt öm nu. Typiskt mig :(

.:Nypan:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0