Hej & hå




Dom ringde nyss från kiosken, jag fick sommarjobbet. Alltid något.

Idag åkte jag till gävle med jimmy, vi va på biltema och jula. Köpte en bilstereo, nya mattor till bilen, lite kablar o ett stort klistermärke :P Igår kväll åkte vi till kungsberg och järbo. Vi kollade på en till saab som han ska köpa och ha som reservdelsbil, och vi hälsade på en arbetskompis till han. Han är iväg och hämtar bilen nu, själv ska jag försöka plugga lite, har ju prov på fredag och jag har inte läst nånting på flera dagar =/

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Mallan

GRATTIS till jobbet:)Va kul!Skönt o få lite cash i sommar:)hehe

2010-05-29 @ 10:10:56
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0