Helgen



Ja vad hände i helgen? I lördags festade jag o jimmy till det. Va inte tänkt så från början men efter att ha skjutsat och hämtat pappa på travet i gävle och varit på en liten förfest så blev vi ölsugen. Åkte hem och tvättade, duschade och gjorde oss iordning. sen joinade vi farsan och hans vänner på en fest. Efter några timmar där drog vi upp på stan, vi gick på charlies(förr tonys). Va där till stängningsdags, sen drog jag o baby ner på sibylla och köpte mat för 300 spänn. 2 hamburgemenyer, 2 hamburgare och en kebabtallrik, haha. Och de va bara mat till oss ;)

Igår(söndag) hade vi en riktig slapp mysdag och kväll. Vi tog en prommis till ica och handlade massa onyttigheter:
En chokladkaka med nya smaken polka
En påse m&m
6-pack solero pinapple-glass
Ett paket kakor
Ett paket pistachbrownies

De ska va gött o leva, eller? ;)


Vi köpte även tre filmer, kollade på två st igår. Nu har jag precis kommit hem, har varit i skolan, efter den åkte jag o käka lunch med mamma och H på kina, fan va gott de var. Har längtat efter kinamat huur länge som helst :P

Snart kommer baby hem, han har med sig en bil som han vill att jag ska få kolla på, han kanske ska köpa den. En saab tror jag. Men jag vill ha BMW´n vi såg på blocket igår, fyfan vilken snygg bil, hade jag 10 000 sj skulle jag köpt den direkt. Ska försöka övertala jimmy lite, hehe.

Svar till dig Malin; Vi sålde polon för den lära lagas, sen va den så ful efter vi krockade den i vintras :P O den börja bli rostig o jävlig, den va inte nån skönhet efter i vintras helt enkelt :D

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0