Icecream



Idag mötte jag upp L på stan kl 13, vi satt oss på uteserveringen på "selmas". Gick igenom lite skolarbete, pluggade lite läkemedelsräkning, fikade och snackade lite skit. Jag köpet kulglass, fasen va gott det va. Fanns huuur många smarriga sorter så det va svårt att välja, jag valde tillslut Melon, Ägglikör och Bubbelgum. De va sjuuukt gott. Måste upp snart igen o prova lite andra sorter som såg god ut :P Sen delade jag och L även på en god muffin :P

Efter några timmar gick jag hem, jag hann precis innanför dörren sen började det spöregna, blixtra och åska. Sen kl 19 tog jag en prommis med mamma. När jag kom hem från den ställde jag mig på orbitreken i 30 min, duktigt duktigt av mig!

Nu skulle jag behöva plugga lite, suck =/

.:Nypan:.


Gött! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0