Kursettan



Kursettan, ja det har blivit mitt smeknamn i skolan. Fick även förfrågan av en klasskompis om hon fick klona min hjärna? Hahah. Och en frågade om inte jag skulle bli sommarlärare över sommaren för dom som inte klarat proven -på skämt alltså- Hah ja dom är rolig mina classmates.

Fick reda på mitt resultat på provet som jag hade för några veckor sen. Det va inte lika bra som det första, men jag har inte hört nån som hade bättre av dom som snackat om provet och betygen. Jag fick 74 poäng av 80. Apnöjd är jag, mitt mål va ju att klara godkänt, sen ligger man på topp ;) 27 st klarade inte provet, det va väl kanske 70 som skrev. Och jag säger bara stackars dom som kört på båda proven, fyfasen va jobbigt det måste kännas =(

Har prov i läkemedelsräkning på måndag. Kommer nog köra på det. Måste använda huvudräkning, och när de kommer små jäkla decimaltal man ska multiplicera och dela så kommer jag nog göra nått skitfel o köra på det :( Men men bara att göra omprov, skit samma. Sen har jag ett asstort prov på fredag, känns väldigt jobbigt men om jag inte skulle klara det vore inte det hela världen, då är det bara att göra omprov i sommar. Jag är så jääkla nöjd att ha klarat proven hittills så :)

Jaja inge mer pluggande för mig idag. Har spenderat hela eftermiddagen i skolan på seminarie, thats it för my brain for today!


.:Nypan:.











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0