Segt



Länge sen jag skrev nu. Hade iaf jättetrevligt på sista april, lite vänner kom hit och vi grillade, drack o sköt nån raket. Tiden rann iväg fort som satan, helt plötsligt va klockan typ morron och vi hade missat att gått upp på stan o på krogen som vi hade tänkt, vi hade även missat att skjuta upp raketerna. Strunt samma, vi hade riktigt nice här hemma iaf. På morronkvisten gick vi upp på stan, hämtade en hund, träffade jimmys kompis som följde med hem, sen fortsatte vi festa, hehe. Det måste vi göra om snarast!

Efter sista april va jag seeeeg i flera dagar, börjar återhämta mig idag(och det är tisdag, sjukt!). Igår va jag i skolan, och idag har jag varit där. Idag hade vi praktisk övning, HRL(vanlig hrl, sjukhus-hrl, barn-hrl) Det va superskoj, intressant och lärorikt. HRL är hjärt och lugnräddning för er som inte vet. Vi fick även lära oss använda en defibrillator, de va skoj.

Nu ligger jag och läser immunologi, vi har precis börjat med det. Det är fruktansvärt svårt. Jag trodde immunförsvaret bara handlade om en typ av vita blodkroppar som gjorde samma sak, alltså bekämpade bakterier och viris, men ACK SÅ FEL JAG HADE! Det är så mycket sjuka konstiga ord, krångligt o blaah. Går inte att förklara, och jag orkar inte nu heller!

Snart börjar despret, yeeey!
.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0