Skooola igen då


Nu har jag varit i skolan måndag, tisdag & onsdag. Har under dessa dagar haft 9 timmars föreläsning om bakteriologi och virologi, fan va mkt och svårt det är. Fattar inte hur jag ska få in allt i skallen till tentan :(

Igår på eftermiddagen hade vi metodövning, vi fick lära oss sjukhushygien och att ta prover från halsmandlarna och svalget(genom näsan). Lotta fick prova ta ett svalgprov på mig, då stack man in en lång pinne med en liten tops längst ut genom näsan bak till svalget, hehe. Jag testade även på henne, och mig sj :P Tog med mig två pinnar hem oxå, nån som vill va testkanin? :P

Nu har jag precis kommit hem, är så trött i skallen. Ska snart ta o städa, det är så skitigt här, suck. Sen kommer kanske R och hans kompis från mora hit o stannar i några dagar.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0