Slött hövve



Nu är jag heeelt slut, både i skallen och kroppen, gah. Imorse kl 9 mötte jag upp L på stan, vi satt på ett café och pluggade till kl 16:30 idag!! Okej de blev rätt mkt annat snack också, men även lite plugg inför tentan imorron. Direkt efter jag kom hem från stan åkte jag med morsan till valbo, har varit där tills nu.

Hade egentligen inte råd, men unnade mig ett par sandaler, tre par långa "linnen", och 4 st örhängen(små "pluttar" med en silversten). Det är jag faktiskt värd efter jag klarat proven hittills i skolan!

Få se om jag pallar visa mina nyinköpta saker sen. Va ju så smart att jag kom på EFTERÅT att jag kunde tagit kort i provhytten, så jag skulle slippa krångla nu om jag ville visa.. Jaja skit samma..


.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0