Sommarjobb på G



Just nu regnar de lite, fan va trökigt. Och det har inte varit speciellt varmt den senaste veckan heller, jag vill ha soool och värme NU NU NU!

Ringde iaf kiosken i högbo igår och frågade om sommarjobb. Va för sent ute med min anmälan men eftersom dom gillar mig så mkt så skrev dom upp mig endå ;) Troligen kommer jag få jobb där, dom ska ha möte på fredag eller nästa vecka. Jag har ju jobbat där i många år sen jag va 15, och dom säger att kiosken aldrig har funkat så bra som när jag jobbat där och när jag varit ansvarig, thats nice! :P

Har nyss renskrivit seminarieuppgifterna på datorn som jag gjorde igår, ska knata ner till morsans jobb om ett tag och skriva ut dom, färgen i skrivaren hemma är sluut. Sen ska jag till farmor & farfar, ska nog ta en prommis med wilma ikväll. Va aaaalldeles för länge sen jag va där. Ska nog klippa klorna på lillen oxå, de kan nog behövas. 

Sen blir de att vandra hemåt och göra mat tills älsklingen kommer hem.
.:Nypan:.





Kärlek <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0