Vilda busfrö



För nån kväll sen kom en snubbe förbi med en liten hund, han frågade om våran katt va inne. Va våran katt, ja hon är inne, vadårå? Nä hon förföljde oss (alltså han och hunden) alldels nyss. VAA? Haha vadå förföljde våran katt er? Ja hon va jättenyfiken och skulle fram till min hund men jag vågade inte låta dom hälsa ifall de skulle hända nått. Hah va sjukt. Jasså Vilda som har varit så skygg för främmande och spec hundar sa vi. Jag frågade vart hon hade varit. Då pekade han mot gröna torget, att hon hade varit där borta och sprungit upp och ner upp och ner i träden. Hahahah fyfan va jag skratta. Vilket litet pucko hon är :)

Och alldeles nyss kom han förbi igen med hunden. Då va vilda lika nyfiken och smög fram. Sen låg hon där jättenära hunden o kika. Hon börjar visst bli modig lillskiten :P Han fick till och med klappa henne, det är den första främmande hon har gått fram till o hälsat.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0