Work out



Vilken härlig dag det har varit idag, fan va jag äälskar solsken och värme. Jag o baby solade i några timmar på altanen, jag är ju typ albino och kan inte bli brun, jag blev liiite röd idag iaf, alltid något =/ Sen trampade jag på orbitreken i nästan 30 minuter. Jimmy frågade om vi inte kunde köpa vax och vaxa oss, visst sa jag sen kom jag på att jag har en hårborttagningskräm i badrumsskåpet som jag inte använt på läänge. Tog fram den till jimmy och sa att han skulle prova den o se om det funka. Så han börja kleta på sig den och lät den verka mkt längre än maxtiden. Men de blev inga problem för det, och allt hår försvann :P Jag kladdade oxå på mig en massa, efter det tog vi ett bubbelbad.

Ska köpa en till såndär flaska sen när jag får pengar. Den är ju jäkligt effektiv faktiskt, fattar inte varför jag inte använt den oftare? Men det ska de bli ändring på nu iaf!

Nu ikväll tog jag en promenad på en timme med morsan. Så idag har jag varit duktig när jag rört mig så mkt. Tänkte göra 100 situps innan jag lägger mig. Nu inväntar jag min tv-kväll, ugly betty och despret housewives :D

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0