Yesterday <3



Igår hade vi en hel familjedag, hah. Började dagen med att sola, sen åkte vi o handlade på ica och efter det åkte vi hem och grillade. När vi satt ute och åt kom vilda och hoppade upp på en egen stol, hon fick lite eget kött på bordet och satt på en egen stol och åt med oss, haha <3

Sen på kvällen kikade vi på två filmer. Runt kl 12 inatt åkte vi ut och åkte lite, svängde förbi donken och köpte en varsin big mac och en paj :P

Ska även tillägga att jag tränade på trök-orbitreken en halvtimme. Ska försöka hålla i träningen nu och inte lägga av efter nån vecka så som det brukar bli. Nu har jag hållt igång var och varannan dag i en vecka, och så ska det förbli, förhoppningsvis.

Nu ska jag ta o storstäda här hemma, efter det ska jag till mina kusiner och gratta Johan. Han har nämligen fyllt 18 bast. Gratulerar till dig käre kusinvitamin.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0